reede, 24. oktoober 2008

Liisi oktoobrinädal

Kuidas läheb elu teiselpool maakera? Siin ikka endistviisi ja uutmoodi ka. Eelmise nädala esmaspäeval käisin komöödiaõhtul. Selline omamoodi üritus oli - umbes selline nagu telekatest nähtud. Toimumiskohaks pime keldribaar ning esinajaid oli kaks. Esimene mees oli isegi nii vilets, et hakkas naljakas. Oma etteaste lõpuks tuiskas ta lavalt solvunult minema. Järgnes pooletunnine vaheaeg. Siis tuikus lavale õllepudeliga kalkarist britt - ja see oligi meie teine etteastuja, kes naerutas rahvast ligi tund aega jutti.

Esmaspäevale järgnes terve igav töönädal. Nädalavahetusel oli minu jaoks aga üllatus varuks. Kõndisime niisama rannas basseini ääres ringi kui äkki mulle tool pähe kukkus! Kahjuks supervõimeid löögi tagajärjel ei tekkinud, õnneks ei ole ma ka muhu omanik. Läksime rannavalve juurde ja seal anti kohe jääkott kätte. Natukese aja pärast tulid kaks ehmunud last vabandust paluma. Olid teised mänguhoos mingi oksa ära murdnud, mispeale nende tool oligi alla basseini lennanud. Üks neist isegi päris, et kas ta saab mulle midagi tuua ja oli peaaegu poodi limpsi järgi minemas. Muidugi ei lasnud ma millelgi sellisel juhtuda ja lahku läksime sõpradena. Tundsin ennast kohe eriliselt äravalitud inimesena - Matil tekkis kohe kiusatus mind poodi lotopileti järgi saata.

No vot selline meenutus möödunud nädalast.