pühapäev, 14. september 2008

H'id Joule.

K]igepealt aitymaki k]igile neile, kes on n]us v]tma enda peale vastutust selle eest, et m[ne p'eva eest ootas mind hommikul t;;le minnes tore yllatus kamatahvli n'ol. Muidugist meeldis mulle ka v'ga see sinine s'rk, mis maiuse tahvliga kaasas oli. Ja ma pean paraku t]dema, et mul on v'ga hea meel, et Liisile kamatahvel ei meeldi, sest mul oleks nii raske olnud sealt midagi loovutada.

Siinkohal on vist tagumine aeg teha ka teatavaks t]siasi, et meie viisad on nyyd ametlikult pikendatud kuni aasta 2009 novembrikuuni. Mis iseenesest ei pruugi sugugi t'hendada, et me selle ajani Austraalias oleme. Kuid see kahe kuu p'rast me paraku veel ei n'e. Muidugist kui keski just Austraaliasse ei otsusta tulla.. ja keegi tundub, et siiski v]tab seda asja t]sisemalt kui ma arvasin.
Eile sai k'idud muideks oma uue passi j'rel kesklinnas ning sain teada, et tuleva n'dalal on Sydney m]istes meil ymber nurga toimumas Eurofest. Tundub, et tuleb minna sinna soomlastega tutvust tegema, ehk leiab l]puks m]ne sauna ka. Eile oli yldse kuidagi ''rmiselt tore p'ev, sest sai k'idud ka Carmeni soolaleival. Ikka soola ja leivaga. Estonian sweet and sour. Ehk siis midagi, mida v]ib vast kutsuda peenleivaks. Igal juhul Carmen juba teadis, kuidas ]igeid kylalisi v]]rustada ning esimest korda Austraalias olles saime eile vyrtsikilu. Ja igati korralikku heeringat ka. Keedetud muna ning hapukoorega ja puha. Musta leiva peal. Asjad saaksid paremaks minna veel ainult juhul, kui keegi tuleks ytleks, et ole hea ja ehita siia yks korralik saun. Meie arvelt loomulikult. Mis ei oleks sugugi v]imatu, sest Soome sepad taovad siin tulist rauda saunaahjudeks kyll. K]lab peaaegu nagu jabur unen'gu.. millised teinekord t]eks saavad.
L'inud n'dalal sai uus arvut ka soetatud. Selle n'dala jooksul peaks k'tte saama ning sellega peaks olema suured ostut ostetud m]neks ajaks. Ja ega v'ga isu poodi minna polegi varsti, sest juba on siin j]uluvidinad riiulitel.. mis paneb vahest muret tundma, et austraallased ei ole ikka sugugi targemad kui j'nkid. Mulle nii meeldiks m]elda, et see pole nii. Kuid j]ulud on oma v]lu juba ]ige mitme aasta eest t'ielikult kaotanud.
Muu elu kulgeb siin aga vaikselt samas rytmis ikka edasi. Suurim muutus on ehk see, et Liisi on nyyd juba n'dalat kaks t;;l k'inud ning l]puks ometi on ]hus tunda t]sist kevadet. Kuid vahest ma soovin, et kevad j''kski kevadeks kuni ykskord on k'es sygise kord. Aga ykskord saab see kuum siin otsa ja siis on Eestis kevad ning siis on ehk aeg koju ka tulla.
Kuna ma viimasel ajal v'ga fotokaga pole ringi vehkinud (peaasjalikult sellep'rast, et viimane on ]ige mitu korda maha kukkunud ning poolearuliseks ning uimaseks muutunud), siis tuleb uudistada neid televuuniga tehtuid. Mis internetis vaatamiseks peaks k'rama kyll.
J'tkuvalt tundub mulle, et taevas on Austraalias palju suurem..
..ja veri punasem..

..ning kopterid on siin kummaliselt pisikesed.