pühapäev, 21. september 2008

Pilt vol.21


Nii nagu igas valdkonnas on omad "selle" ja "tolle" brändi mehed, nii ka arboristide seas. Stihl vs Husqvarna. Kuna Cam on Stihli mees, siis meil on ainult üks Huski saag ning seegi on tal äia käest varastatud. Kokku on tal ehk miski kümmekond saagi, millest paar on küll varuosadeks laiali kistud juba. Tähtsaimad on muidugi need kaks siin pildil, ilma milleta me ei lähe kuskile. Pisikese, ainult natuke üle kolme kilo kaaluvate sae kohta on neil üllatavalt palju jaksu ning võimu. 35 kuubikut ning 12" plaat teevad selle tegelikult iseenesest mõistetavaks. Ja muidugi 1500 taalane hinnasilt ütleb ka üht-teist. Neid saage hakkan ma igatahes ükskord taga igatsema.


Läinud nädalal lõikasime maha punase seedri. Ilus puu oli. Inimesed on siin teinekord ikka täiesti lollid - vaate pärast lõigatakse maha nii palju ilusaid puid. Ja siis istutakse keset oma lagedat krunti ning "nauditakse" seda fantastilist vaadet killukesele ookeanile, mis naabermajade vahelt kusagilt kilomeetrite kauguselt paistab. Igatahes ei saanud me seda puud läbi laastumasina lasta. Kolmekesi tassisime mööda treppe tagahoovist välja poole meetrise läbimõõduga kahemeetri pikkuse palgi, mis nüüd Cami aia ääres kuivab.. ning selle kännu, mille ma ära lihvisin ning õlitasin. Tüdrukutele teelauaks.


Ananass.


Vahelduseks puudele teeme seda ja teist. Hetkel on käsil projekt juurvilja-aed. Ühe kliendi käest saime liivakivi, mida mõni pilt allpool oleva Toyota Hilux´ga sai Cami tagahoovi transporditud. Päris mitu-mitu tiiru sai tehtud. Ja vaese Toyota lehtvedrud tagurpidi keeratud seda tehes. Sest ilmselgelt ei ole see pisike auto mõeldud selliseid koormaid kandma. Igal juhul mulle väga meeldib kivitöö, kuid ma lubasin Cameronile, et kui juurikad selles aias kasvama ei hakka, siis ma võtan kuvalda ja lammutan selle laiali..


Siin on umbes 4 autokoormat kive. Tüdrukud ehitasid selle hiljem endale kindluseks.. Kaunistasid lippude ja värkidega ning korraldasid seal teepidusid.


Tööriistakuur. Ajutine. Juba viimased paar aastat. Ja kuigi mulle sellised autod tegelikult üldse ei meeldi, tahaks ma ikkagi sellel hääled sisse ajada ning off-road sõitu natuke teha. Hiljuti proovisime seda elusse saada. Edutult. Paraku.


Siin ta ongi. Meie Toyota, mis vaatamata meie suurtele pingutustele keeldub suremast:D


Piibeleht seest..


..ja väljast.


Lokidlokid.


Minu pisike juuksur. Viimati sai sellise masina alla end antud Eestis. Ehk siis enam kui kümme kuud tagasi. Otsustasin, et tagumine aeg seda uuesti teha.