kolmapäev, 15. veebruar 2006

Täna:

Reiljan esitati umbe. Tulutult.
Deklareeriti tulu. Tulu oli nii palju, et maksuameti serverid olid ka umbes. Nagu Reiljani villu. Ainult erinevalt Villust on serverid veel õhtulgi umbes.
Kuulasin N-Euro laulu Maksumängulaul.
Gripp tuleb. Huvitav, kas Venemaa lubab kõik gripis välismaalased samuti maha lasta nagu rändlinnudki?
Matti Nykänen ja comeback. Ühes lauses. Ta ise ütles.
Kuulasin Timo Kotipelto - Lenna Nykasen Matti.
Eestlased ja Eesti ei võitnud täna ühtegi kulda. Nichts. Null.
http://www.pressifoto.ee/series.php?id=129&pid=227897 Peab vist tellima. Keegi kampa lööb?

Ma ammu ihkan kukesulgi kübarale.
Või kollast trammi, mille juhiks olen ise.
Mu kingad võiksid kanda väikest tiivapaari.
Ausõna võiksid.

Lõpetuseks tahan ma ära tuua Maksumängulaulu sõnad:
Maksuamet külas käis
nüüd on kogu vara läind.
Kuigi püüdsin valvata
ja oma tulu varjata.

Ei nendega saa mängida,
ei mängida, ei kõndida
Ei nendega saa mängida,
ei mängida, ei kõndida.

Raha jälle juurde sain,
naeratus mul oli lai.
Kuni minu naabrijorss,
kaebas mul on paksem borš.

Ei nendega saa mängida,
ei mängida, ei kõndida
Ei nendega saa mängida,
ei mängida, ei kõndida.

Kivi kaela sidusin,
silla peale lidusin.
Kui käis üle maksuhool,
kivist alles jäi vaid pool.

Ei nendega saa mängida,
ei mängida, ei kõndida
Ei nendega saa mängida,
ei mängida, ei kõndida.

Mis küll teha, ma ei tea.
Leidsin nõu siis üpris hea.
Korra rohkem maksin vaid,
naeratus nüüd ongi lai.

Nüüd nendega saab mängida,
saab mängida, saab kõndida.
Nüüd nendega saab mängida,
saab mängida, saab kõndida.

Laulu otsi mathjuu.pri.ee/files