laupäev, 22. november 2008

Lumi. Lumi? Lumi!

Eestis tuli vist juba ]ige mitme p'eva eest esimene suurem lumi maha sel aastal, ja ma olen nii kade. Kuid selles, et Eestis novembris lund sajab ei ole midagi kummalist; hoopis viltu oleks asjad kui ei sajaks. Aga et Sydneyst k]igest paari tunni autos]idu kaugusel ka lund sajab novembris, k]lab k]ll v'hemalt minu k]rvadele uskumatult. Ometigi just seda Jessamine ja Cameron hetkel kogevad. Nimelt me soostusime lapsehoidjad olema n'dalavahetuseks ja noorpaar l'ks m'gedesse Cameroni s[nnip'eva t'histama. Ja kui Min mulle just helistas hetk tagasi ja laskis arvata, mida nad praegu n'evad, pakkusin ma esimese hooga kohe lund. Absoluutselt m]tlemata, mis suust v'lja tuli just, k]las vastus - ]ige. Istu v]i autosse ja kihuta neile j'rgi sinna. Inimesed olla autodega tee ''rde t]mmanud massiliselt ja autodest v'lja h[panud ning pilte hakanud kl]psima. Paraku see lumi seal ilmselt kaua ei p[si, kuna v'ljas on 14 kraadi sooja seal hetkel, kuid liiga h;sti k]lab kyll k]ik see ning kui Mini h''les ei oleks olnud seda lapsevaimustust, siis ma ilmselt oleks arvanud, et ta lihtsalt yritab meie kulul nalja teha.

1 Comments:

Anonymous Anonüümne said...

Tere!

22 november, 2008 09:47  

Postita kommentaar

<< Home