neljapäev, 13. aprill 2006

Kuri auto

Kui veoautol on aknapeal nimesilt 'TIGE TUPS', siis mida ma peaksin sellest autojuhist arvama? Mina isiklikult arvan, et väga bro ning tõstan pöidla. Aga kui sõidavad vastu rekkad, 'TIPP' ja 'JA TÄPP', tõstan mõlemad pöidlad ning mõtlen, et andekus on midagi sellist, mis kaasa sünnib.
Ma tunnen end täpselt nagu paljuräägitud ametimees kokk-kondiiter-keevitaja, kui jooksen köögist, kooki ahju visates, akudrell käes, välja autot remontima. Komad või mitte, ise ei saanud ka sellest lausest aru. Muide ma pole veel mitte kunagi autot parandanud nii nagu ma seda täna tegin. Et keegi kodus järgi proovima ei hakkaks, ei kirjelda ma seda ka täpsemalt.
Nüüd jääb üle vaid loota, et auto ja enda tervis selle pika öise reisi üle elab.
Enam ei vehi pöialdega. Hoian need peos. Endale. Mõlemad.