esmaspäev, 9. veebruar 2009

Bush on fire

Teadmatus on õnnistus ning võibolla just sellepärast ma ei vaata, ei loe, ega kuula uudiseid. Uudis tundub olevat omandanud väga negatiivse tähenduse. Vähemalt minu silmis. Võibolla inimestele meeldib teada kui teistel halvasti läheb - saavad vähemalt hetkeks tunda end hästi elavat. Või no vähemalt paremini. Igatahes on minu (maailma)asjade vastu huvi üles näitamise puudumine viinud selleni, et alles täna sain teada, mis toimub naabrite juures. Victoria osariigis on tules tohutu suured alad. Põleb mets ja põllud ja majad ja terved külad. Tänase seisuga on tules oma elu kaotanud juba 120 ja enam inimest ning palju enamad on kaotanud oma kodud ja karjad ja kõiksemuu maise vara. Ning kuna tuul ei ole siiani vaibunud, siis on oodata lisa. Keegi ei tea täpselt teadvat, kuidas see tuli alguse sai, kuid on käidud välja, et tegemist võib olla süütamisega. Mis ei ole iseenesest midagi esmakordset. Ma vist kipun pooldama keskaegseid karistusmeetodeid sellistel puhkudel. Ma ei tea, kuidas seda kõike Eesti uudistes kajastatakse, kuid kui kedagist peaks huvitama, mis siinmaa-inimesed asjast arvavad, siis allpool on kanal 7 uudistest lõigud, mis annavad päris hea ülevaate.