teisipäev, 26. september 2006

Ise tehtud ...

Juba päris mõnda aega ei ole ma enam fotokaga väga palju ringi vehkinud. Sellest johtuvalt ei ole ka mathjuu.pri.ee pildialbumisse lisamaterjali tekkinud. Kõige parem viis seda asja parandada, on aga lisada mõned pildid, eksole. Seda enam, et need selgitavad natuke ehk seda, miks ma olen oma vaba aega järjest vähem ja vähem pildi tegemise peale kulutanud. Sai albumisse lisatud uus kategooria - 'Ise tehtud', millises saavad olema kõik vähegi käsitöö alla kuuluvad objektid, millega olen ühele poole saanud või kohekohe saamas. Lisaks üritan igat eset paari sõnaga kas tutvustada või iseloomustada ning samuti lisada juurde esemele omased karakteristikud. Nõndaks siis. Hetkel on see galerii küll väikesemahuline, kuid ajapikku ma loodan sellest saada mahuka ning mis peamine, väga kirju pildikogu. Kes lähemalt huvitatud, see klõpsib järgnevale viidale, keda aga üldse ei huvita, see ilmselt ei ole üldse seda postitustki lugenud ning tõenäoliselt ei tee seda ka edaspidi.

http://mathjuu.pri.ee/pildid/index.php?x=browse&category=7