kolmapäev, 21. detsember 2005

Mõttetus kui mõttekus

Ruubikul on kuubik.
Jõulul on vana.
Kuusel on puu.
Tugil on tool.
Põrandal on vaip.
Mul on suva.
Kaks meest pannakse paari. Kumb on naine?

Mulle on siiani meeldinud Eltoni Johni ja Jacksoni Michaeli muusika. On kuidagi südamesse läinud. Aga üks otsustas end mustast valgeks teha lasta ning teine võttis endale nüüd ametlikult kaasaks mehe. Nii ei lähe mitte.

Inimesed ostavad liiga palju.. Ostavad asju, mida ei ole vaja. Ärge ostke. Ärge võtke laenusid. Ei ole vaja. Tuleb enne kaine peaga asjad selgeks mõelda. Kuigi, mis seal salata, meeldib ka mulle aegajalt pea ees tundmatusse vette sukelduda. Aga jõuluhulluses tonnide viisi träni kokku osta ei ole kuigi mõttekas.

Siit ja sealt on ka kuulda olnud, et bloogid on mõttetud asjad ning neid kirjutavad justkui pooletoobised, kellel pole paremat oma ajaga peale hakata. Samas egas nood inimesed seda siit vist ei loe ka. Ja pole mõtet tülitada sellise jutuga ka neid, kes siiski leiavad siit endale lugemis- ning mõtlemisainetki ehk. Siiski ei jäta ma kirjutamist, kui on vähemalt üksainusgi lugeja. Ja kuni ma suudan kirjutada nii, et endal on kuu aja möödudes huvitav lugeda, siis on ju üks lugeja olemas - mina ise - ning seega tuleb kirjutamist jätkata, kuni muutun endale ebahuvitavaks.

Nõndaks.
Lund ja rõõmu teie päevadesse