neljapäev, 15. detsember 2005

Kuningas Kong

eeee.... äääää...
Kui midagi öelda ei oska, siis oleks vist parem vait olla. Ma vihkan, kui inimesed hakavad eeetama ja ääätama ja niisama kokutama. Aga võibolla see teeb nad just erilisteks. Teistsugusteks. Veelgi enam ei salli ma suitsetamist, eriti noorte naiste puhul. See on tülgastav. Rõve vaadata, kui noor ema lapse juuresolekul pläru kisub, sinakas suitsuvine ümber pea keerlemas. Haiglane. Sellistest lastest on kahju. Nemad ei ole ju milleski süüdi. Oleks see minu teha, saaksid juba tänasest pävast alates suitsupaki hinnad olema vähemalt sada krooni.. Ja alkoholi aktsiisi tõstaks ka rämedalt kõrgele. Ja kui inimestel rahast kahju ei hakka ning kusagilt Vaasja käest lähevad salaviina ostma, siis mul ei oleks absoluutselt kahju kui oma tervise sellega p...e keeravad. Saage ometi kaineks..

Aga mis ma räägin siin selliseid rumalusi. Peaks vist hakkama selle asemel hoopis linnapeaks. Ja siis endal kohe palka tõstma. Nii umbes teisel päeval. Esimesel ei oleks ju väga sünnis. Ja tõstaks ikka kohe 20kordse riigi miinimumini. Ning siis pärast esimese palga kättesaamist hakkaks kurtma, kuidas ikka kõik nii kallis on ja nii väikese palgaga ära ei suuda end elatada. Ja siis nõmeda argielu eest kusagile Tuneesiasse puhkama põgeneda. Vahva eksole..

Vaatamata sellele, et Võrno sõidab meil miski luksmaasturiga, olen ma temaga täiesti ühel nõul. Kui hommikul avastad oma neljarattalise sõbra ilma ratasteta, on see peaaegu sama hea kui avastada neljajalgset sõpra ilma jalgadeta. No päris nõnda võrrelda vast siiski ei saa, aga sellist häbematust tuleks karistada vanal heal moel... Käsi maha, siis teinekord enam ei varasta. Kõrvad võivad külge jääda. Ja vägistajad... no neil munad maha. Karm. Aga õiglane.

Sellised sünged teemad siis täna.
Siit siirdume nüüd suurt ahvi vaatama.
Laps minus hakkas elama.. silmad läksid särama:)
Kong is King... klassika

2 Comments:

Anonymous Anonüümne said...

Murrame läbi? Nulltolerants on tore asi AGA, mul on hea meel, et Sa linnapea ei ole. Asjadel on siiski sügavamad põhjused ja räme aktsiisitõus nüüd maailma ilmselt paremaks paigaks ei tee. Kui kainelt mõelda, siis saad isegi aru.

16 detsember, 2005 09:53  
Anonymous Anonüümne said...

esiteks: näed, võlusingi lume välja:) raske oli ja alguses liigagi kohe-mitte-üldse-lume-moodi-lumi, kuid aina paremaks läheb:) juba paksem ja ilusam
teiseks: jumalast põnev on jälgida, kuidas mõte jõuab äätamisest ja eetamisest tubakahinna tõstmiseni:)
kolmandaks: vägistajate suhtes täiesti nõus
ja lõpuks: seal selle ...grammi peal on sõna mati:)

16 detsember, 2005 17:55  

Postita kommentaar

<< Home