kolmapäev, 24. jaanuar 2007

Naelapea

Ma ei tea, kunas herr Saatpalu Selle loo kirjutas või kas see sootuks tema kirjutatud on, kuid naelapea pihta on sellega löödud igal juhul.

Kes see kõnnib körta mööda,
astub aia ääri mööda
kinnitab seinale loosungeid -
siniseid, kollaseid, punaseid
Kes see mõõdab maantekraavi,
püstitab neoonreklaami;
näitab tuld ja näitab teed,
nagu hele päikene

Ta oma hääle puhtaks köhatab
ja õige suuna elus kätte juhatab
Ta tahab sulle ainult kõike head
ja kuidas seda saada, ainult tema teab
Ta pole mitte iial pika vihaga
kui uksest välja lendab, aknast tuleb ta,
ja kui ka sedapuhku midagi ei saa,
on varsti jällegi su ukse taga ta

See mees on vali-mind-mees
See mees on vali-mind-mees
Mõni nainegi on vali-mind-mees,
sest hea on vali-mind-mees
Sinu teleris on vali-mind-mees,
Sinu raadios on vali-mind-mees,
Sinu ajalehes vali-mind-mees,
postkastis vali-mind-mees.

Ta oma hääle puhtaks köhatab
ja õige suuna elus kätte juhatab
Ta tahab sulle ainult kõike head
ja kuidas seda saada, ainult tema teab
Ta pole mitte iial pika vihaga
kui uksest välja lendab, aknast tuleb ta,
ja kui ka sedapuhku midagi ei saa,
on varsti jällegi su ukse taga ta.

Sulle helistab vali-mind-mees.
Võta toru, see on vali-mind-mees!
No kes see toksib aknale
Ei ole tihane, on vali-mind-mees
Sinu külmaklapis vali-mind-mees,
WC-s on vali-mind-mees,
sinu voodis on vali-mind-mees
sinu südames on vali-mind-mees.

Mis passite seal niisama,
mu lehmad kümne nisaga
Kui toetad mind, küll vasrsti näed
need piimajõed ja pudrumäed.
Võta mind, mul on suudlemata huuled!
Võta mind, mul on hellad terved käed!
Võta mind, mul on vabaduse tuuled!
Võta mind, mul on armastuse mäed!

Olen vali-mind-mees, sinu vali-mind-mees -
mul on pikad vuntsid ees, mul on patareidki sees.
Olen hästi mõnus mees - minu naine on mees;
teie juhiks teie ees olen kõige parem mees.
Ma olen tark, olen vaba, olen ilus, olen rabav,
olen kategooriline, natuke retooriline(?),
olen kõige suurem sõber, teie vend ja teie õde,
verstapost ja vahitorn; hinge iha, tung ja torm.

Minu erakond on parem kui Su ülikond;
minu ülikond on parem kui Su ülikond.
Kui sa tahad, et sul oleks parem ülikond -
ära kahtle, vali ruttu minu erakond!
Nüüd on tekkinud küll sihukelne olukord
minu arust küll on kätte jõudnud minu kord.
Kui kontrolli alla painutatud olukord,
tule küll, aeme juttu - mõni teine kord

Olen vali-mind-mees...
vali-vali-mind-mees...
vali-vali-vali-vali-vali-vali-mind-mees...


Mull


(Täieliku vaimse rahuludse saab, kui kuulate neid sõnu laulu sees. Teha saab seda, kui vajutate siia ja otsite välja õige loo. Rahldamatuse tunnet võib tekitada pealesurutatav registreerimine kuulamaks lugulaulu täies pikkuses ja hiilguses. Aga uskuge mind, see on vaeva väärt)