teisipäev, 9. mai 2006

Imetrikid imenipid

Öeldakse, et iga inimene peaks oma elu jooksul vähemalt ühe puu istutama. Mina aga arvan, et lisaks sellele peaks iga pisipõnn oma elus ka vähemalt ühe tuulelohe ise valmis meisterdama. Meie parkides ei näe tuulelohesid. Noortel on tarvis tegeleda elutähtsate tegemistega. Näiteks mööda kaubanduskeskuseid ringi jõlkuda. Või issi ostetud uue rolleriga eputada. Neid asju lihtsalt on tarvis teha. Kuidas meie, suured inimesed, seda küll ei mõista. Njah. Mina ei ole vist suur. Aga ikkagi ma ei mõista. Kohati ei mõista mitte midagi. Aga uue lohe üle on küll hea meel. Ei hakka salgama, et täpselt nagu trendikatele, moekatele ja kuulidele noortele ostavad rikkad issid/emmed kalleid mänguasju, ostis selle lohe ka minu isa. Mul on hea meel, et ta seda tegi, sest lohed on tõesti fantastilised.
Seni teadsin ma kolme asja, mida inimene võib lõpmatuseni tüdinemata jälgida. Nendeks on voolav vesi, elav tuli ning töötav inimene. Lisaksin omast tarkusest siiagi ühe lisaelemendi. Lendav lohe. Ja kui te nüüd mõtlete, et mis selles küll nii toredat on, siis vaadata järgnevatelt viidetelt videoklipid ära.. Ning äkki varsti juba kohtume mõnes pargis:)
http://www.kitelife.com/videos/demo/bethell_promo.htm
http://www.andywardley.com/kites/movies/oct2004.html