teisipäev, 14. november 2006

Hea tegu

Olen taas ühe doonoritassi võrra rikkam. Ja helkuri kaa. Ja selle hinnaks olid kõigest pool liitrid verd ning teadmine, et olen teinud heateo. Verekeskuse seinalt lugesin, et eestlastest on kõigest 2% veredoonorid. Ja see arv teeb tohtrid ja muud tervishoiu alal tegelevad inimesed murelikuks. Lausa nii murelikuks, et mulle helistati ning kutsuti kiiremas korras verd loovutama. Vaatamata sellele, et nad on lausa käskinud mul pikemaid vahesid verelaskmise vahel hoida. Hoidmaks hemoglobiini taset normi piirides.
Eesti Vabariigi seadused näevad ette, et tööandja peab töölise vereandmise ajaks töölt ära lubama. Kasutage seda võimalust. Elu on täpselt nii kiire nagu me selle enda jaoks elame. Õpime aeglustama.
Ja vaatamata sellele, et mulle ei meeldi sugugi endast vanemaid inimesi õpetada, tuleb vahest siiski paraku selgeks teha neile nii triviaalseid väljendeid nagu palun ja aitäh.
Aitäh tähelepanu eest.