kolmapäev, 21. september 2005

Haridus ja haritus

Teinekord on mul kole tahtmine mõnele need kaks sõna öelda ja siiralt nende üle järele mõlda.
Ma ei jõua tervet maailma parandada. Kuid ma annan omalt poolt parima. Ma ei suuda niisama mune laiaks istuda. Vihkan suitsetamist ja lauslollust.
Slangiit. Huvitav, kas selline sõna on üldse olemas. Sõjaväe sõnavaras oli.

Kuld ja Kala kosuvad ka kenasti. Aga ma kardan, et peame neile uue kodu otsima. Kui asjad lähevad nii, nagu me plaanime neid minema. Meil on julgust ja pealehakkamist.

Ja mind ei huvita absoluutselt teiste arvamus. Karvavõrd ka mitte. Täitsa võõras mure.
Pealegi. Olen vist Stargate sõltlane:S

1 Comments:

Anonymous Anonüümne said...

Ja mis oleks see parim, mida Sa maailma parandamise heaks ette oled võtnud?

22 september, 2005 09:46  

Postita kommentaar

<< Home