reede, 13. mai 2005

(Umb)usk?

Kas Sina usud musta kassi ning 13. reedega seotud ebauskumustesse?
Mina igatahes ei ole sellistest inimestest kunagi aru saanud, kes neid kahte asja kardavad nagu kuradit ennast. Mõni lausa lukustab end koju terveks päevaks. Aga no mis Sa teed. Inimesed usuvad isegi horoskoope. Ja mis siin rääkida veel jumalast. Justnimelt. Väikese j-ga.
Loodan, et kellegi tundeid sellega nüüd ei riivanud. Kuid seni, kuni keegi ei tule ja näita mulle oma jumalat, ei usu ma seda hookuspookust, sest see ei erine minu silmis absoluutselt näiteks sellesamuse horoskoobi uskumisest. Inimestele ajatakse kärbseid pähe.

Aga õnneks on meil vaba maa ning vabadus valida ise omale usk või uskumatus ning kuni keegi ei tule mulle jõuga peale suruma oma jumalat või postimüügi katalooge või krt teab, mida veel, ei huvita see mind tegelikult absoluutselt, kellesse/millesse nad usuvad.

Siiski. Ma usun armastusse. Kas ma olen nüüd ka usklik??